مانیسمان آتشخور
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

یکی دیگر از انواع لوله مانیسمان ها مانیسمان آتشخور می باشد. به لوله هایی که جنس آلیاژ آنها به شکلی است که توانایی عبور مایع یا گاز در درجه حرارتهای بالا را دارند لوله های آتشخوار گفته می شود.اگر لوله های آتشخوار نیازی به جوشکاری داشته باشند عملیات حرارتی بعد از جوشکاری بایستی در درجه حرارت ۵۲۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد و به مدت حداقل ۱۵ دقیقه انجام گیرد.

مانیسمان چیست؟

این لوله ها که در واقع “کربن استیل” هم نامیده می شوند، از جمله لوله های پر کاربرد فولادی در صنعت می باشند که، در انواع مختلف از جمله، مانیسمان و درزدار در انواع رده های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۸۰، ۱۶۰ تولید می شوند که، در صنایع مختلفی من جمله، تولیدات صنعتی و ساختمانی، نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

رده های مختلف لوله های مانیسمان، بسته به محل مصرف و حجم و چگونگی پروژه، میتوانند دارای ضخامت ها و متراژهای خاصی نیز باشند.

ابعاد این لوله ها از ۶ الی ۱۲ متر متغیر هستند. از جمله کشورهای سازنده لوله های مانیسمان، به کشورهایی مانند: ایران، چین، روسیه، اسپانیا، اکراین و آلمان می توانیم اشاره کنیم.

مجموعه فولاد بازار با ارائه انواع لوله های کربن استیل در انواع مانیسمان، درزدار، اسپیرال و درز مخفی در سایزها و اندازه های مختلف، در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

منبع: فولاد بازار




:: موضوعات مرتبط: عمران , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: